Customer Service Representative with French and English

Dodaj do ulubionych

Specjalista (Mid/Regular), Pełny etat

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Zabierzów (małopolskie)

Data publikacji: 29.04.2024

Do końca oferty:

Doświadczenie:

2-3 lata

Nie czekaj!

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Service Representative with French and English

Miejsce pracy: Zabierzów (małopolskie) | Numer ref. 11393/jobs.pl

Job Tasks

  • A main point of contact for all customer
  • Manage/co-ordinate the order process
  • Prepare & produce professional quotations
  • Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk
  • Active follow-up of outstanding quotes
  • As a Sales Force super user, ensure the systems is updated and maintained; liaise with both internal and external clients
  • Proactive control of Company generated leads, including follow-up and liaising with the sales force and external clients
  • Generate & check reports for the status of orders on a regular basis
  • Progress outstanding orders on the system
  • Receive & respond to all customer complaints & to follow the customer complaint procedure
  • Liaise with the accounts department regarding customer credit issues
  • Manage office phone calls in coordination with the other team members of the Customer Service
  • Support the Customer Service Supervisor with his/her reporting tasks and provide him/her actual & relevant data, information and graphics
  • Initiate and support local marketing initiatives
  • Visit exhibitions and conferences in agreement with the direct manager in order to generate leads, do the follow-up and create appointments for the sales force
  • Organize customer activities in agreement with the direct manager
  • All other activities related to the day-to-day business or to improve the business
  • Ensure all HSSEQ rules and regulations are communicated and enforced throughout the Organization; proactively participate to safety awareness and improvement
  • Represent the Company in a professional manner at all times, both internally and externally; follow the published processes and comply with all company policies and procedures; be an ambassador for the businesses in particular ensure that Health & Safety comes first at all time

Requirements:

  • Fluent in French to support the French market
  • English – essential fluent oral & written 
  • A minimum of 5 years’ experience in a similar position, commercial acumen and negotiation skills, with a strong business hunter mindset are required
  • Post-secondary education
  • Technical affinity and understanding of industrial markets
  • Good working knowledge of Office software (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Strong interpersonal skills, works and communicates well with internal colleagues and external customer
  • Energetic and proactive initiator; must present a professional and articulate image
  • Able to work to deadlines; excellent organizational skills

Offer:

  • Full-time employment contract
  • Attractive salary suitable to your skills
  • Opportunity to work in a fast developing international company
  • Hybrid working arrangement: 3 days work from the office and 2 days from home


The offer applies to permanent work

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

 

ManpowerGroup Sp. z o.o.

 

Prosta 68

00-838 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Nie czekaj!

Doradca Klienta

Doradca Klienta doradza klientowi zakup optymalnego produktu, usługi firmy. Odpowiada on za pozyskiwanie klientów, obsługę klientów i...

Najnowsze publikacje

O zarobkach czasem nie rozmawiamy nawet z rodzinĄ

Na pytanie 'Kto wie, ile zarabiasz?' 7 proc. specjalistów odpowiada 'nikt'. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami - partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika...

Katowice na podium z potencjałem biznesowym - wyniki...

59% badanych pracowników z Katowic stwierdza, że ich firma w ciągu 3 najbliższych lat będzie inwestowała w rozwój kapitału ludzkiego wynika z raportu BEAS. Z miejsca kojarzącego się z ciężkim...

Wrocław kluczowym graczem na mapie europejskich inwestycji...

Wrocław, uznawany za jedną z najbardziej dynamicznych lokalizacji inwestycyjnych w Europie Środkowej, kontynuuje swoją imponującą trajektorię wzrostu. Według najnowszego badania BEAS, miasto zajęło drugie miejsce...

Twój poradnik w branży it

Świat technologii ewoluuje w zawrotnym tempie, otwierając nieograniczone możliwości dla pasjonatów informatyki. Kariera w branży IT nie tylko obiecuje dynamiczny rozwój osobisty, ale także stanowi kluczowy element kształtujący nowoczesny...

Polacy chcą łamania tabu: ponad połowa popiera jawność...

W polskich przedsiębiorstwach transparentność płac staje się silną potrzebą. 54 proc. zatrudnionych opowiada się za ujawnieniem widełek płacowych dla poszczególnych stanowisk w ich firmach. Także odsetek pracowników preferujących...

Gdzie najlepiej zarobisz w polsce w 2024 roku?

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost średnich wynagrodzeń w Polsce, co świadczy o dynamicznym rozwoju rynku pracy. Najlepiej opłacane stanowiska znajdziesz w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w stolicach województw. Sprawdź, ile można...

Softswiss, międzynarodowa firma posiadająca biura w...

SOFTSWISS, globalny ekspert technologiczny, który rozwija duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabył znaczące udziały w Ously Games GmbH. Firma ta jest siłą napędową szybko rozwijającego się europejskiego projektu rozrywki...

25% polskich pracodawców osiągnęło równość płci w...

40% firm znad Wisły mówi o tym, że jest coraz bliżej osiągnięcia pełnej równości płci, a 25% już to zrobiło. Z drugiej strony, 11% polskich pracodawców przyznaje, że daleko im do pełnego parytetu, natomiast 21% z nich deklaruje, że...